De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro

Despre SYP

Synergizer Payroll® – Solutia ce se ridica la inaltimea potentialului  Dumneavoastra

 

SYP – Synergizer Payroll Ro, primul add-on produs si inregistrat in Romania, este solutia adresata problemelor dumneavoastra legate de salarizare, dezvoltata pentru a veni in completarea beneficiilor oferite de Microsoft Dynamics NAV (Navision).

Salarizarea angajatilor unei organizatii este specifica tarii dar poate diferi si in functie de specificul industrei sau chiar al companiilor ce doresc sa-si implementeze sisteme de management al performantei fortei de munca.

 

SYP este un soft conceput sa raspunda acestor cerinte de management dar si cerintelor riguroase legale. Creat pentru a raspunde nevoilor mai multor tipuri de companii si disponibil atat in romana, cat si in engleza, SYP® este adaptabil, usor de implementat si poate gestiona informatii privind cateva mii de angajati.  

Echipa noastra de consultanti si dezvoltatori va sta la dispozitie in implementarea acestei solutii si adaptarea ei la cerintele dumneavoastra in cel mai scurt timp, asigurand si conformitatea softului cu reglementarile legislative necesare.

 

De ce SYP

Synergizer Payroll® (SYP) – o solutie pentru dumneavoastra, ce se dezvolta impreuna cu afacerea dumneavoastra

 

Prin dezvoltarea modulului de calcul al salariilor SYP ® PAYROLL RO, Synergizer a adus Microsoft Dynamics NAV mai aproape de cerintele clientilor.

 

SYP ofera utilizatorilor posibilitatea de a integra contabilitatea salariilor cu modulele Microsoft Dynamics NAV (Navision) deja implementate.

 

Modulul SYP a fost creat având la baza cunostintele noastre privind legislatia muncii si sugestiile clientilor nostri si este o extensie a modulului de Resurse Umane existent in varianta localizata a Navision.

 

Modulul SYP mentine avantajele competitive ale Navision precum flexibilitatea si interfata prietenoasa si dovedeste adaptabilitate la schimbarile legislative si la cerintele specifice ale clientilor.

 

Beneficii SYP

Synergizer Payroll RO® este o solutie special conceputa pentru a se adapta dimensiunilor companiei Dumneavoastra, punandu-va la dispozitie un raport optim intre complexitatea solutiei, pretul acesteia si timpii de implementare.

Performanta si accesibila, aceasta solutie prezinta flexibilitatea necesara pentru a raspunde rapid atat nevoilor curente cat si evolutiei companiei Dumneavoastra.

 

Sistemele de salarizare pot diferi de la o industrie la alta si chiar si la nivel de companie. Solutia dezvoltata de noi ia in considerare aceste aspecte precum si cadrul legal existent in Romania cu privire la salarizare.

 

SYNERGIZER Business Solutions a dezvoltat in mai putin de sase luni un program de salarizare cuprinzator - SYP, pentru a veni in intampinarea nevoilor existente pe piata pentru o solutie de calcul a salariilor cuprinzatoare si eficienta.

 

SYP acopera o importanta lipsa de pe piata locala venind in completarea solutiei Navision, contribuind la cresterea competitivitatii acesteia.

 

Beneficiile de care se vor bucura clientii ce aleg SYP sunt:

 

• Reducerea costurilor de investitie ale clientului prin integrarea nativa a informatiilor utilizand aceleasi baze de date, aceleasi cursuri de pregatire, aceeasi perioada de „go live”, etc.;

• Clientul foloseste pentru toate operatiile acelasi mediu Microsoft Dynamics NAV, ceea ce presupune acelasi design, baze de date, aceleasi concepte de customizare, ecrane, panouri de navigare, aceleasi particularitati de raportare, etc. 

• Toate informatiile sunt integrate intr-un singur sistem;

• Reducerea numarului de furnizori pentru servicii de implementare si mentenanta;

• Posibilitatea reala de a folosi principalul avantaj al analizei pe dimensiuni, acela al analizei pe centre de cost. 

 

Functionalitati SYP

Cu Synergizer Payroll RO beneficiati de avantajul unei implementari rapide si a unei adoptii imediate de catre utilizatorii nativi de Microsoft Dynamics NAV, obtinand astfel un important castig de timp.

Synergizer Payroll RO va ofera beneficiul investitiei intr-un sistem stabil si adaptabil atat la nevoile Dumneavoastra, cat si la evolutia pietei.

 

SYP a fost dezvoltat in asa fel incat clientul care foloseste solutia sa nu necesite decat foarte putine interventii din partea consultantilor. Acest lucru ne diferentiaza de ceilalti competitori de pe piata facand solutia noastra cea mai buna.

 

Principalele functionalitati ale SYP sunt:

• Pastrarea unei evidente in timp a operatiunilor

• Calcularea indemnizatiilor pentru concedii medicale

• Calcularea avansului si a drepturilor salariale

• Generarea documentelor oficiale cerute de institutiile statului

• Plata automata a salariilor prin transfer bancar

• Simulator pentru calculul salariilor

 

Synergizer Resurse Umane - SYRU

 

SYNERGIZER Resurse Umane - Abordarea "sinergetica" a gestiunii resurselor umane pentru clientii Microsoft Dynamics NAV

 

Despre SYRU

SYRU faciliteaza felul in care accesati si structurati informatiile privind angajatii, ajutandu-va sa definiti posturile libere si sa controlati eventualele selectii de personal in diferite departamente.

Totodata, SYRU va ofera posibilitatea sa organizati informatii privind structura organizationala specifica companiei Dvs, precum si date legate de atat de personalul angajat, cat si de colaboratori externi de tip consultanti, PFA, etc.

 

Pentru a beneficia din plin de avantajele pe care solutia noastra de calcul al salariilor – SYP – vi le ofera, echipa noastra va pune la dispozitie add-on-ul SYNERGIZER RESURSE UMANE – SYRU. Pentru ca noi intelegem ca fiecare companie are un specific al ei, si ca timpul tuturor este pretios, va oferim aceasta solutie dezvoltata special pentru a raspunde dorintelor dumneavoastra de a economisi timp si bani. SYRU este un soft usor de instalat, rapid de implementat si adaptabil cerintelor si nevoilor fiecaruia dintre clientii nostri.

 

Pentru a usura munca angajatilor Dumneavoastra, SYRU beneficiaza ca si SYP,  de mediul familiar al Navision ceea ce il face usor de adoptat si usor de folosit de catre utilizatori.

Si pentru ca vrem sa va oferim un raport ideal calitate – pret, va punem la dispozitie un soft performant, flexibil  si o echipa de consultanti care sa raspunda cu profesionalism cerintelor Dumneavoastra.

 

Synergizer Resurse Umane - SYRU este un add-on integrat Microsoft Dynamics NAV ce solutioneaza problema gestionarii resurselor umane dintr-o companie, printr-o abordare complexa a aspectelor legate de recrutarea, administrarea si instruirea personalului angajat, precum si a celor legate de dezvoltarea organizationala a companiei.

 

Beneficii SYRU

Managementul eficient al personalului angajat si informatia oferita de SYRU – Synergizer Resurse Umane au efecte benefice asupra organizatiei dumneavoastra, punandu-va la dispozitie o baza solida de informatii care va va ajuta in luarea deciziilor.

 

Beneficiile SYRU ofera rezolvari in mai multe puncte cheie pentru managementul performantei fortei de munca din compania Dumneavoastra.

Printre beneficiile majore ale implementarii sistemului in organizatia clientului, notam:

  • Maximizarea eficientei generale a organizatiei
  • Sporirea credibilitatii managementului
  • Incurajarea meritocratiei si a promovarilor
  • Angajatii au obtinut o intelegere clara a asteptarilor managementului in ce ii priveste, a punctelor tari ale fiecarei persoane si a ariilor de dezvoltare, precum si o intelegere solida a relatiei cu supervizorii
  • Imbunatatirea comunicarii interne
  • Intarirea culturii organizationale
  • Crearea unei legaturi intre sistemul de evaluare si cel de compensatii si beneficii si a unui imbold motivational important.

 

Functionalitati SYRU

SYRU vine in completarea solutiei pentru salarizare de la SYNERGIZER – SYP, punandu-va la dispozitie un software complet de management al resurselor umane din compania Dvs, printr-o abordare complexa a aspectelor legate de recrutarea, administrarea si instruirea personalului angajat, a celor legate de dezvoltarea organizationala a companiei, precum si a celor privind remunerarea personalului angajat, dar si a colaboratorilor Dvs.

 

Printre principalele functionalitati de care veti beneficia alegand SYRU, se regasesc si cele de mai jos:

 

Administrare personal

  • gestionarea datelor personale ale angajatilor, dar si ale colaboratorilor firmei (colaboratori de tip PFA, IMM sau alte categorii)
  • emiterea automata a unui contract de munca pe baza unui formular
  • gestionarea listei de competente a personalului
  • generarea declaratiei "Registru ITM"

 

Dezvoltare organizationala

  • evidentierea detaliata a structurii organizatorice a companiei
  • posibilitatea definirii unui numar nelimitat de structuri care sa cuprinda diverse combinatii intre functii, departamente si puncte de lucru
  • posibilitatea definirii si listarii fisei postului

 

Recrutare si selectie

  • posibilitatea vizualizarii posturilor vacante
  • posibilitatea gasirii facile a angajatilor corespunzatori unei eventuale pozitii libere in cadrul companiei (angajati ce corespund criteriilor definite pentru un anumit post)
  • gestiunea nomenclatorului de motive ale demisiei angajatilor
  • gestiunea nomenclatorului Codului Muncii referitor la modalitati de incheiere a contractului de munca

 

Instruire si dezvoltare personal

  • gestiunea unui nomenclator de cursuri interne si externe specifice modelului de afacere al companiei
  • gestiunea evaluarii cursurilor derulate pentru personalul companiei (atat din perspectiva instructorului, cat si din cea a angajatilor)
  • gestiunea calificarii personalului

 

Compensatii si beneficii

  • gestionarea listei de beneficii, atat cele asociate angajatilor cat si a celor asociate posturilor
  • gestiunea obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe (auto, PC, altele) aflate in dotarea personalului

Contacteaza-ne acum la 021.22.22.554

Intra in legatura cu un consultant CRM chiar acum!

Demo CRM

Incearca gratuit CAS CRM

Newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru cele mai noi articole de business.

https://www.high-endrolex.com/45https://www.high-endrolex.com/45