Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.
Termenul „vanzare asistata” presupune utilizarea unor instrumente si metode bazate pe calculator pentru a optimiza procesele de vanzare si pentru a creste vanzarile. Suportul de vanzari este o componenta centrla a CRM-ului si ar trebui utilizata in toate domeniile de vanzari. De la dobandirea de clienti noi la procesarea cererilor clientilor existenti. Motivația de bază din spatele suportului de vânzări este îmbunătățirea eficienței proceselor de vânzare, pentru a crește calitatea serviciilor și a vinde mai mult de propriile produse și servicii. Inima suportului de vanzari este baza de date unica Elementul central al oricarui suport de vanzari este o baza de date actualizata si bine gestionata care contine toate datele clientilor stocate intr-un format clar. Aceasta baza de date poarte fi folosita de catre echipele de vanzari si marketing, inainte, in timpul si dupa contactul cu clientul si actualizata in permanenta cu informatii noi. Software-ul profesional pentru suportul in vanzare creste eficienta pe mai multe nivele: face documentatia mai usor accesibila, permite crearea profilului clientului, precum si urmarirea oportunitatilor si crearea de previziuni in vazari si de analiza.
„Vânzărea” este definită ca suma deciziilor și sistemelor care sunt necesare pentru a pune un serviciu sau un produs la dispoziția clienților. În vânzări directe, companiile vând direct consumatorilor finali. In vânzări indirecte, producătorul vinde produsele sau serviciile lor consumatorilor finali prin intermediul altor persoane juridice sau independente din punct de vedere economic de vânzare. Sistemele CRM oferă o serie de funcții de vânzări care fac procesele de vanzare mai rapide oferind suport in automatizarea lor.
Reprezinta o functie care determina daca un contact a fost duplicat sau apare in mai multe inregistrari in sistem, care pot avea mici diferente intre ele. Dupa verificare, duplicatele gasite pot fi combinate pentru a preveni pierderea de informatii. In plus, o verificare de duplicate in timpul intoducerii de noi date previne producerea de duplicate, deoarece se poate verifica daca un contact este deja in sistemul de date sau nu.
Aboneaza-te la newsletter pentru cele mai noi articole de business.