Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.
Reprezinta stocarea, urmarirea si gestionarea de documente electronice. Un sistem de management al documentelor reduce cantitatea de hartie folosita, timpul precum si spatiul necesar arhivarii acestora. Majoritatea solutiilor CRM contin un sistem de management al documentelor (DMS).
Managementul campaniilor si planificarea campaniilor joaca un rol central in marketing, clientilor trebuie trimise informatiile corecte adaptate nevoilor lor, in stilul de comunicare potrivit si prin canalul de comunicare potrivit la momentul potrivit. Cerintele/nevoile clientilor sunt in centrul procesului campaniei. In consecinta managementul campaniei joaca un rol important in CRM. Procesul de campanie este format din trei faze centrale: planificare, gestionare/executie si analiza. Managementul campaniilor in practica Pentru a planifica o campanie trebuie luate in considerare si analizate toate informatiile existente asociate clientului. Aceasta include contactele in vanzari, service, eCommerce si alte canale relevante. Si cu ajutorul unui sistem CRM si de analiza manageriala puteti aduna informatii despre clienti si le puteti utiliza pentru a obtine anumite informatii utile pentru promovare, cum ar fi: e-mailuri directe, telemarketing sau campanii de scrisori. Solutii software speciale pentru gestionarea campaniilor de marketing Solutiile software individuale sau sistemele pentru managementul campaniilor va ajuta sa planificati, sa gestionati si sa evaluati campaniile in compania dumneavoastra. Toate datele clientilor vor fi in solutia software de unde pot fi utilizate rapid, facand astfel planificarea campaniei mult mai eficienta. Instrumentele de analiza va ajuta sa gestionati si sa controlati campaniile curente si capacitatile de raportare va ajuta sa evaluati/analizati rezultatele campaniilor. Solutia CRM va ofera suport in toate activitatile de marketing si faptul ca toate datele vor fi intr-o singura baza de date este un mare avantaj. Astfel toti angajatii dumneavoastra pot accesa informatiile necesare, pot vedea clar urmatorul task si pot reactiona in consecinta sau pot face ajustari.
Managementul de proiect este disciplina de planificare, organizare și gestionare a resurselor care să ducă la finalizarea cu succes a obiectivelor unui proiect folosind o metodologie și instrumentele adecvate. Programele software devin mai importante cu cat infrastructura companiei si proiectele sunt mai complexe si implica mai multi angajati. Managementul de proiect este o funcție de bază a unei soluții CRM profesioniste.
Managementul informatiei este colectarea și gestionarea informațiilor din una sau mai multe surse și distribuirea acestor informații către una sau mai multe segmente de public. Acest lucru ii implică pe cei care au interes sau un drept la aceste informații. Managementul înseamnă organizarea și controlul asupra structurii, prelucrarea și furnizarea de informații (sursa : Wikipedia). Companiile sunt mai în măsură să stabilească și sustine relații profitabile cu clienții atunci când acestea au o mai bună înțelegere a ceea ce doresc și au nevoie clientii lor. Un sistem CRM oferă utilizatorilor acces instantaneu la informații corecte și în acest sens sprijină obiectivele strategice de business, precum și procesele de afaceri.
Lead management reprezinta toate activitațile, măsurile aplicate în vânzări pentru a transforma potențialii clienți în clienți reali.
Marketingul cuprinde toate actiunile realizate pentru a dezvolta un produs sau serviciu, crește popularitatea și ajuta vânzările sale.
Reprezinta o forma de promovare prin care o companie comunica direct cu fiecare individ sau potential client.Marketing-ul direct implica folosirea diferitelor tehnici de comunicare, precum e-mail, telefon, scrisori, care permit companiei sa contacteze fiecare client direct.
Aboneaza-te la newsletter pentru cele mai noi articole de business.