Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.
Un intranet este o rețea de calculatoare privată. In mod normal, un intranet furnizeaza angajatilor unei companii o platforma penru informatii, comunicare si aplicatii bazate pe aceleasi tehnologii si aplicatii precum Internetul.
Cum acționează integrarea cu e-mail-ul ? Software-ul care utilizează o integrare cu e-mail-ul a fost proiectat pentru a se potrivi perfect cu programele operaționale existente de e -mail. Angajații pot crea în continuare mesaje de e -mail în programele lor de e -mail existente, cum ar fi Microsoft Outlook sau Thunderbird. In cazul softului CRM, intregrarea unui e-mail eficient este o functie esentiala. Acestea permit legarea rapida a e -mail-urilor primite și trimise pentru proiectele relevante, indiferent dacă mesajul a fost creat, sau nu, folosind programul normal de e-mail, sau direct în soluția CRM în sine. Alegerea programului pe care sa il foloseasca ii apartine fiecarui angajat, dar cooperarea intre departamente este mult usurata avand mesajele atasate dosarelor clientilor implicati. Avantajele companiei la intregrarea e-mailului Integrarea programelor clasice de e -mail în sistemele CRM, aduce o serie de avantaje evidente. Mesajele e-mail și atașamentele lor sunt înregistrate de către sistemul CRM automat, indiferent de locul în care au fost create. Acest lucru înseamnă ca angajații nu trebuie să comute între diferite aplicații pentru a reuni diverse fișiere și informații pentru un proiect. Toate contactele, activitatea clienților și acordurile cu clientul sunt grupate împreună într-un istoric. În cutia poștală, puteți accesa informații CRM cuprinzătoare cu privire la expeditor și proiectul asociat la simpla apăsare a unui buton. Utilizatorii pot prelua ultimele informatii cu ușurință, pot crea fișiere, link-uri și note, precum și atașamente de arhivă și mult, mult mai mult. Cooperarea între diferiti angajați se face mult mai ușor prin integrarea unei soluții CRM în cadrul programelor de e -mail utilizate în prezent. Punctul central de acțiune îl face ușor pentru a partaja informațiile despre clienți în cadrul companiei. Noi contacte pot fi create cu ușurință cu un singur click, folosind integrarea e-mail în sistemul CRM. Iar transferul automat direct de la semnatura de e -mail economisește timp atunci când se creează un contact și garantează că toate detaliile au fost transferate corect. De ce sa folositi un e-mail intregrat in compania dumneavoastra? • Eficientia proceselor companiei • O comunicare de succes pe mai multe canale • Acces centralizat la informații, toate fișierele, e -mail-uri și mesaje arhivate • Angajatii sunt intodeauna tinuti la curent • Accesul profesional, rapid si facil printr-o interfata completa • Programul de e-mail este la fel ceea ce inseamna ca nu se pierde timp pentru invatarea unui nou program.
Aboneaza-te la newsletter pentru cele mai noi articole de business.