Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.
B2B este prescurtarea de la Business-to-Business. Acest lucru desemneaza relatiile dintre companii. Atat clientul cat si furnizorul sunt considerate companii/persoane juridice.
B2C este prescurtarea de la Business-to-Customer. Acest lucru desemneaza relatiile dintre o companie si clientul final. Termenul de client final se refera la persoane fizice.
Benchmarking-ul compara produsele, serviciile, procesele si metodele de la una sau mai multe companii cu anumite valori care sunt considerate repere in domeniu/industrie. Obiectivul este de a determina ce diferente sunt, de ce sunt diferente cu scopul imbunatatirii propiei companii.
Descrie nivelul de corectitudine si completitudine a datelor. Acest factor determina cat de sigure sunt inregistrarile datelor, in ce masura ele sunt coerente, consistente si fara duplicari.
CAS este un acronim al Computer Aided Selling. Aceasta include, în special, sistemele IT și procesele care le sprijină, cum ar fi cele implicate în achiziționarea și vânzarea de produse și servicii .
Este unul din obiectivele strategice pentru multe companii si strategia companiei prevede modul in care resursele sunt folosite pentru castigarea de noi clienti sau diversificarea tipurilor de clienti.
Managementul de contace constă în stocarea uniformă și sortarea eficientă a datelor despre contacte. Acest lucru se face cu ajutorul unei solutii CRM. Pe lângă datele de contact clasice, cum ar fi adresele, profilele care sunt create în baza de date, care pot fi extinse pentru a include informații individuale, cum ar fi interesul pentru anumite produse. Contactele au mai multe utilitati, in principal in relatia cu clientul, focus pe activitatea clientului si fidelizarea acestuia. Protectia datelor joaca un rol important, insa acest lucru poate fi garantat cu o solutie profesionista de tip CRM. Advantajele managementului de contacte: Aducerea tuturor datelor intr-o baza de date comuna ofera multe avantaje pentru o companie: de exemplu atunci cand este utilizat CRM-ul in combinatie cu managementul contactelor si cu functionalitatea de gestionare a datelor de vanzare datele clientilor si contactele pot fi create si organizate imediat. Ca urmare, datele legate de client pot fi folosite in mod eficient si strategic pentru a aborda clientii personalizat si de a creste astfel loialitatea. Si pentru ca se mentin datele in mod regulat, calitatea datelor este foarte mare. In plus, aceste caracteristici salveaza timpul angajatilor dumneavoastra astfel incat nu sunt nevoiti sa petreaca mult timp pentru cautarea datelor clientilor iar cererile clientilor vor fi procesate mai rapid (eficient). Managementul contactelor pe mobil: Lumea devine tot mai mobila(activa): devine din ce in ce mai important sa putem vizualiza si procesa datele clientilor in timp ce suntem mobili(activi). De aceea gestionarea contactelor in CRM-ul mobil a devenit atat de importanta. Cu ajutorul aplicatiei CRM, angajatii dumneavoastra pot procesa toate datele clientilor cu ajutorul smartphone-ului, tabletei sau cu ajutorul altor dispozitive mobile. Aceasta calitate garanteaza oportunitatile privind achizitiile si loialitatea fata de clienti chiar in timp ce suntem mobili.
Managementul relatiilor cu clientii (CRM) este o strategie pentru gestionarea interactiunilor unei companiei cu clientii sai pentru a le permite sa stabileasca si sa hraneasca relatii mai profitabile cu clientii. Aceasta implică utilizarea tehnologiilor de automatizare, informare și comunicare moderne pentru a organiza și de a optimiza procesele de afaceri pentru vânzări și marketing, customer service și suport tehnic. Colectarea tuturor informatiilor relevante despre fiecare client si sincronizarea tuturor canalelor de comunicare va va ajuta sa intelegeti mai bine clientii, comportamentul acestora, precum si cerintele lor, si va permite sa ii targhetati mai eficient.
CRM-ul analitic include componente cum ar fi depozitul de date pentru colectare, integrare si pregatirea datelor clientilor precum si analiza ulterioara a clientului. Scopul CRM-ului analitic este de a colecta datele intr-un singur loc si a putea genera analize si rapoarte specifice, de cele mai multe ori multidimensionale.
CRM Comunicativ, cuprinde gestionarea tuturor canalelor de comunicare între client și companie .
Aboneaza-te la newsletter pentru cele mai noi articole de business.