Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.
RECENTLY VISITED
Contact
Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
Phone: 021.22.22.554
Email: contact@synergizer.ro
Vârf de sezon? Află soluția CAS pentru valul de solicitări!
Vârf de sezon? Află soluția CAS pentru valul de solicitări!
Ani întregi de relalație construită cu un client poate fi grav afectată de o eroare, într-un astfel de moment de vârf de sezon, când nu rezolvăm solicitarea în termenii negociați, mai ales că tocmai în aceste momente clientul percepe ca fiind mai mare valoarea serviciilor decat în afara sezonului (ex. Daca se strică aerul conditionat când sunt 40 grade afară valoarea percepută de client a serviciilor de reparare este mai mare decât atunci când sunt 27 grade).
Utilizarea modulului helpdesk crește în mod semnificativ calitatea comunicării cu clienții după vânzare optimizând primirea solicitărilor, rezolvarea acestora și gestionarea întregii activități.
Salvează ebook-ul și vei afla cum poți să folosești modulul helpdesk integrat în CAS genesisWorld pentru a gestiona eficient solicitările de suport chiar și în perioadele de vârf de sezon. Găsești, în cele 13 pagini ale ebook-ului, 10 capturi de ecran și multe idei de îmbunătățire a activităților ce vin din experiența noastră de implementare.
Share Post:
Lasa un comentariu
Demo CRM
Incearca gratuit CAS CRM
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter pentru cele mai noi articole de business.
Lasa un comentariu