Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.
Customer Relationship Management (CRM) - Gestiunea Relatiilor cu Clientii se refera la practicile, strategiile si tehnologiile pe care companiile le foloses pentru a-si optimiza activitatea de gestiune a clientilor. Obiectivele urmarite in general sunt: cresterea vanzarilor, achizitia de noi clienti, cresterea loialitatii clientilor existenti, urmarirea si optimizarea activitatii echipei de vanzari.
Citeste mai multElementul central în vânzări, clientul, este gestionat din stadiul de lead, trecand prin fazele intermediare cum ar fi cererea de ofertă, pana la finalizarea vanzarii si suportul post-vanzare. Apoi, acest client poate reintra intr-un nou ciclu de vanzare pentru un nou produs/serviciu. Toate informatiile despre un client sunt sintetizate in asa numita Fişa a clientului, care centralizează toate datele în mod cronologic.
Citeste mai multBeneficiile unui CRM pentru o companie sunt semnificative, chiar daca vom prespune cad oar o parte din obiective propuse sunt atinse. Returul pe investitia intr-un CRM il reprezinta suma veniturilor suplimetare la care utilizarea acestuia contribuie, dar si sumele economisite din optimizarea activitatilor.
Citeste mai multFurnizeaza servicii profesionale pentru clientii tai de oriunde. Indiferent de localizarea angajatilor tai, acestia au acces la informatiile de care au nevoie de oriunde! Cu solutiile mobile puteti sa accesati rapid cele mai recente date din sistemul CRM prin intermediul smartphone-ului sau tabletei. Personalul de la birou va lucra eficient cu cel de pe teren, oferind astfel clientilor cele mai bune servicii. Datele sunt sincronizate automat, asa ca le veti putea accesa printr-un singur click.
Citeste mai mult