Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.
RECENTLY VISITED
Contact
Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
In era post-PC, agentii de vanzari sunt inevitabil „condamnati" la mobilitate. Si asta pentru ca, fie ca place sau nu, cresterea gradului de digitizare a interactiunii cu clientii prin intermediul comunicarii multicanal nu elimina definitiv nevoia contactului direct cu acestia.„Munca de teren" si discutiile fata-in-fata fac inca parte din fisa postului in multe organizatii. E adevarat insa ca sunt activitati cronofage, iar echipele de vanzari stiu cel mai bine ca timpul inseamna bani si ca au nevoie de instrumente care sa le creasca eficienta. Un smartphone, o tableta, o solutie CRM mobila sunt astfel de unelte, care le impulsioneaza productivitatea, dar intotdeauna lasa loc de mai bine, mai repede, mai eficace.
Integrarea tehnologiilor de geolocalizare in solutiile CRM ofera o serie de raspunsuri acoperitoare in acest sens. Desi tehnologia este relativ noua, strategia din spatele ei e veche - orice agent de vanzari utilizeaza o harta pentru a-si planifica si organiza vizitele la clienti, incercand sa isi optimizeze rutele, astfel incat sa acopere cat mai multi posibil intr-un anumit interval de timp.
Geolocalizarea face acest lucru automat - in funtie de zona tinta selectata de agentul de vanzari, extrage adresele clientilor alocati acestuia din baza de date a CRM-ului si le dispune automat pe harta, indicand itinerariul optim. Astfel, cu o simpla atingere pe display, agentul poate sa acceseze rapid toate informatiile despre un anumit client, fara a mai fi nevoie sa caute prin alte ferestre si meniuri si sa obtina si o evaluare a timpului necesar pentru ajungerea la respectiva adresa (in functie de conditiile de trafic existente).
Hartile livrate prin integrarea geolocalizarii intr-o solutie CRM permit sortarea si afisarea adreselor clientilor dupa varii criterii luate din istoricul interactiunilor cu acestia (vechimea acestora, valoarea achizitiilor realizate, discounturile acordate, plati restante etc.) si in functie de gradul de proximitate al respectivelor adrese fata de zona in care se afla agentul la un moment dat.
Geolocalizarea este utila insa si responsabililor echipelor de vanzari, care pot monitoriza si analiza foarte rapid cu ajutorul ei eficienta muncii din teren a agentilor. Exista, de exemplu, aplicatii de geolocalizare care afiseaza direct pe harta informatii despre rezultatul vizitei agentului de vanzari (in functie de informatiile introduse in CRM de catre acesta), timpul petrecut la fiecare client, numarul de vizite efectuate etc.
Aria de acoperire a geolocalizarii este in continua expansiune si se extinde rapid spre zonele de marketing (cu aplicatiile specifice de geomarketing) si suport (cu aplicabilitate in managementul echipelor de interventie din teren). Fapt care incepe sa se vada si in cresterea nivelului de adoptie, chiar daca exista inca o reticenta similara celei manifestate de mediul business fata de social media in urma cu 5-6 ani.
Lasa un comentariu