Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.
RECENTLY VISITED
Contact
Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
Phone: 021.22.22.554
Email: contact@synergizer.ro
Nu mai pierdeti timpul! Gasiti o solutie sa lucrati mai eficient
Nu mai pierdeti timpul! Gasiti o solutie sa lucrati mai eficient
Multora dintre noi, părinţii le-au spus că pentru a câştiga mai mult, trebuie să muncim mai mult…mă tem însă că nu este întotdeauna adevărat. Majoritatea antreprenorilor se gândesc să angajeze mai multi oameni, să diversifice activitatea, sa extindă portofoliul de produse etc, însă in mai toate cazurilor este suficient să faci mai eficient ceea ce faci în mod curent, ca să câştigi mai mult. Iar ca sa fii mai eficient, uneori ai nevoie doar de o unealtă mai bună.
Conform tuturor statisticilor, productivitatea în România este mult sub media europeană (cam de 5,5 ori mai mică) . Care să fie explicaţia? Sunt occidentalii altfel? Deloc, sunt doar mai organizaţi şi folosesc unelte mai inteligente. În majoritatea companiilor româneşti, timpii morţi ocupa o bună parte din ziua de muncă a angajaţilor. Suntem ineficienţi pentru că pierdem foarte mult timp căutând informaţii despre clienţi, atât despre cei pe care îi avem cât şi despre cei pe care îi dorim, pierdem esenţialul din relaţia cu aceşti clienţi. Ce ofertă de preţ le-am data trecută? Unde sunt contractele şi anexele? Ce valoare a avut la ultima comandă, a plătit la timp? Merită un discount mai bun? Am produsele în stoc? Pierdem timp organizând agenda şi întâlnirile curente, pierdem timp completând rapoarte către manageri, pentru care şi aceştia pierd timp citind şi încercând să înţeleagă esenţialul. Aş putea pune pariu, ca 90% dintre firmele româneşti nu pot oferi la primul telefon al unui prospect/client informaţiile de care acesta are nevoie. Prin urmare, pentru a închide o afacere este nevoie de mai multă muncă şi de mai mult timp.
Cum putem câştiga timp şi nu pierde? Folosind o soluţie (unealtă) inteligenta de gestiune a vânzărilor şi a relațiilor cu clienţii, adică un sistem CRM. Astfel toată echipa va lucra centralizat, iar informaţiile vor fi disponibile rapid, chiar şi pe telefonul mobil. Vânzătorii nu vor mai pierde timp căutând istoricul clientului, iar managerii vor avea la dispoziţie în timp real rapoarte detaliate asupra activităţii. Timpul va lucra pentru ei şi nu împotriva lor. Ideea este să câştigăm acest timp ca să putem contacta mai mulţi prospecți, să vizităm mai mulţi clienţi, să gândim mai multe campanii şi abordări. Un sistem CRM te ajută să fii mai organizat şi să ai informaţia la dispoziţie oriunde şi oricând. Se justifică investiţia într-un sistem CRM, aduce un câştig relevant?
O compania românească din categoria IMM are,statistic vorbind, cca 10 angajaţi care interacționează cu clienţii şi dacă fiecare câştigă 30 de minute/zi organizându-şi mai bine activitatea, înseamnă 5 ore/munca/zi, adică 100 de ore/lună sau munca unui om pe o perioadă de cca 7 luni. Chiar şi la un salariu mediu de 595 eur (adică peste 1200 EUR cost real cu taxe şi impozite, birou, computer, telefon etc) Eur tot ajungem la cca 8500 EUR câştig doar din organizarea timpului de lucru.Evident, un sistem CRM aduce şi alte câştiguri la nivel de scurtarea ciclului de vânzare, creşterea vânzărilor, reducerea costurilor, exploatarea mai bună a oportunităţilor, fidelizarea clienţilor etc. Dar nu mă credeți pe cuvânt, faceți propriile calcule, intrebați companii care folosesc un sistem CRM, cautăți informații. Luați decizia atunci când sunteți convinși.
Lasa un comentariu