Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.
RECENTLY VISITED
Contact
Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
Phone: 021.22.22.554
Email: contact@synergizer.ro
Cine detine controlul asupra datelor clientilor in compania dvs.?
Cine detine controlul asupra datelor clientilor in compania dvs.?
Proprietatea asupra datelor clientilor reprezinta o provocare reala pentru multe companii și este generata in principal de lipsa unui sistem centralizat de stocare si accesare rapida a acestui tip de informatii, cu valoare critica evidenta pentru orice tip de activitate.
Problema controlului asupra datelor clientilor nu este catusi de putin noua - amenintarea disparitiei omnipotentei agende a agentilor de vanzari este la fel de reala si acum, chiar daca hartia a fost inlocuita cu desktop-uri si laptop-uri si - mai nou - cu smartphone-uri si tablete. De fapt, diversificarea uneltelor de lucru pe care un anagajat le poate utiliza la momentul actual complica si mai mult problema, pentru ca fiecare device in sine reprezinta un dispozitiv independent de stocare a datelor. Iar mobilitatea face si mai dificile monitorizarea si controlul centralizat al informatiilor rezultate din interactiunea directa cu clientii. Si daca introducem in ecuatie si factorul Cloud - cu servicii precum DropBox, Google Drive, Microsoft OneDrive, Box etc. care permit stocarea gratuita de date - lucrurile tind sa scape rapid de sub control.
Ce e de facut?
Solutiile CRM ofera din start avantajul ca sunt special concepute pentru a unifica toate sursele de date din cadrul organizatiilor, indiferent unde s-ar afla acestea, de sursa lor de provenienta si de cine le genereaza.
E un beneficiu major, pentru ca:
- Folosind un CRM, reduceti la minimum "amenintare agendei" - respectiv riscul de a pierde o data cu plecarea unui agent toate datele despre ofertele si discount-urile pe care acesta le-a facut potentialilor si actualilor clienti care ii erau alocati;
- CRM-ul va ajuta sa puneti capat nesfarsitelor polemici avand ca subiect "dreptul de proprietate" asupra datelor din perspectiva departamentului care le genereaza - meciurile Vanzari versus Marketing nu au niciodata un invingator clar si - mai ales! - nu produc niciun castig real;
- Cu ajutorul CRM-ului puteti integra unitar date provenind din varii surse: de la rezultate din campaniile de marketing si interactiunile directe ale agentilor de vanzari si/sau ale departamentului de suport, pana la cele generate de instrumentele de inregistrare integrate in portalul companiei dvs. sau in site-urile partenerilor.
- CRM-ul va ajuta sa depistati rapid datele dublate si sa le identificati pe cele perimate si/sau eronate, asigurand cresterea acuratetii datelor si castiguri directe de productivitate.
Ganditi-va cat de util este pentru un agent din departamentul de suport sa poata identifica rapid si, mai ales, corect clientul care il apeleaza si produsele si/sau serviciile pe care le-a achizitionat sau solicitarile anterioare pe care acesta le-a avut. Sau pentru agentul de vanzari sa stie ca un client pe care il apeleaza este restant la plata unei facturi sau ca este nemultumit de un anumit produs si ca este posibil interesat de un altul. Sau cat de important este pentru departamentul de marketing sa aiba acces la informatii complete pe baza carora sa poate realiza segmentari detaliate, astfel incat campaniile sa fie mai bine adresate.
Practic, utilizand un CRM corect implementat aveti acces la toate informatiile aferente unui client - pornind de la datele de contact, ofertele facute, discounturile acordate, achizitiile realizate, facturile emise si platile incasate sau restante, pana la potentialele produse si/sau servicii care i-au trezit interesul si opiniile exprimate in mediul online.
Beneficiati astfel de suportul optim pentru a valorifica cel mai important capital al oricarei companii - CLIENTII.
Lasa un comentariu