De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro

Ajută oamenii să lucreze în echipă, cu un sistem CRM prietenos

Ajută oamenii să lucreze în echipă, cu un sistem CRM prietenos

În spatele unui campion se află o întreagă echipă, iar la baza unei vânzări se află munca întregii companii. Finalizarea unei tranzacţii şi mulţumirea unui client sunt rezultatul unui efort comun, care implică marketing, ofertare, vânzări, distribuţie, juridic etc. Mai mult, în epoca digitală, marcată de web 2.0 şi social media, relaţiile cu clienţii sunt sarcina întregii organizații şi nu a unui singur departament. Astfel, colaborarea dintre angajaţii cu diverse roluri în companie devine esenţială pentru atingerea unui nivel superior de calitate a serviciilor, creşterea vânzărilor şi dezvoltare afacerii. CAS CRM implementat de Synergizer este un sistem dezvoltat pe o logică de colaborare, iar schimbul de informaţii, documente şi derularea activităţi în comun sunt printre funcţionalităţile de bază.

Fluxuri de lucru centrate pe colaborare.

CAS CRM implementat de Synergizer conţine la nivel de design fluxuri de lucru bazate pe colaborarea dintre angajaţi. Aceste fluxuri inteligente se activează automat la apariţia unui eveniment (plasarea unei comenzi, a unei sesizări) şi se corelează cu responsabilităţile angajaţilor pentru obţinerea aprobărilor necesare trecerii la următoarele etape. În funcţie de specificul fluxului, toţi angajaţii responsabili sunt implicat în activitate şi primesc alerte cu privire la reacţia necesară. Atunci când spre exemplu un client are solicitări atipice (informaţii tehnice detaliate, discount peste o anumită limită, condiţii speciale de plată sau livrare, produse sau servicii personalizate) agentul plasează cererea în sistem, iar aceasta intră pe un flux automat de informare/aprobare, ceea ce scrutează timpul de rezolvare a solicitării. Utilizatorul nu trebuie să apeleze sau contacteze pe e-mail colegii sau superiorii, deoarece sistemul CRM îi va notifica automat.

Vezi spre exemplu cum AOPA România (Aircraft Owners and Pilots Association) a generat fluxuri automate de aprobare a cererilor de aderare la asociaţie şi a redus cu 80% timpul de procesare: http://www.synergizer.ro/articole/crm-studii-de-caz/aopa-scurteaza-cu-80-timpul-de-procesare-a-cererilor-de-aderare-proiect-bazat-pe-cas-crm-implementat-de-synergizer.html

 

Partajare de agenda/ task-uri şi calendar comun la nivelul organizaţiei.

În funcţie de responsabilităţi şi poziţie, utilizatorii pot aloca task-uri colegilor sau subordonaţilor direct din interfaţa sistemului CRM şi pot stabili întâlniri comune, în funcţie de disponibilitatea acestora. Task-urile pot fi detaliate şi corelate cu acţiune anterioare, informaţii din baza de date, evenimente viitoare etc. Complementar, iniţiatorul unei interacţiuni va primi alerte cu privire la modul de rezolvare a sarcinii alocate şi încadrarea în timp. Calendarul din CAS CRM implementat de Synergizer este foarte intuitiv ,bine structurat şi permite o integrare mult mai bună cu informaţiile despre client decât o pot face aplicaţii gen Google Calendar.

 

Schimb facil de documente între departamente.

Toate documentele sunt stocate centralizat şi indexate în funcţie de proiectele, clienţii sau procesele de busienss asociate. Utilizatorii sunt informaţi asupra apariţiei unor noi documente care interacţionează cu activitatea lor, a versiunilor existente şi a responsabililor care au operat modificări. Astfel, o versiune nouă de contract, rezultatele unui chestionar, fisa tehnica a unui produs intrat recent în portofoliu, noi proceduri legate de adoptarea GDRP spre exemplu, ajung rapid la utilizatori, iar întreaga echipă beneficiază de informaţii actualizate.
 

(Interesat de GDPR și apăsat de termeul 25 mai? Află și „Cum te poti baza pe CRM in respectarea normelor GDPR”)

 

Dacă ești convins că succesul în vânzări e muncă de echipă și nu rezultatul unui lup singuratic, este cazul să oferi angajaţilor un sistem CRM care să-i unească și să-i ajute să tragă în acceași direcție, cu același ritm. Transparența și schimbul de informații oferite de CAS CRM implementat de Synergizer ajută la creșterea vânzărilor și a imaginii companiei în fața clienților. Pentru un demo personalizat contactează-ne chiar acum.

5 + 1 =
Trimite Mesaj
https://www.high-endrolex.com/45https://www.high-endrolex.com/45