Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.
Două informaţii preţioase despre „mobilitatea românilor” au circulat în presă de business a ultimelor luni: ca mulţi angajaţi ar prefera un program mai flexibil în locul unei măriri de salariu (articol în Ziarul Financiar) şi că 50% dintre aceştia lucrează frecvent din afara biroului (Studiu Regus). Realitatea arată că tot mai mulţi utilizatori se bazează în activitatea curentă pe tableta şi smartphone, iar traficul generat de aceste dispozitive mobile a crescut de la 1% în 2009 la aproape 50% în 2016. Fenomenul este global şi acoperă fără excepţie toate piețele și ...
Citeste mai multMunca unui director de vânzări nu este uşoară, mai ales dacă acesta gestionează o echipă relativ numeroasă, iar compania nu îi pune la dispoziţie uneltele necesare. Pe de altă parte, munca unui director de vânzări este foarte importantă pentru succesul companiei, pentru că rezultatele echipei pe care acesta o conduce se reflectă direct în ...
Citeste mai multCum poti fi mai bun in gestiunea relatiilor cu clientii. Excel este o invenţie grozavă! Cei mai mulţi dintre noi folosim Excel in activitatea zilnică. Este o soluţie flexibilă, relativ ușor de folosit, multifuncțională, cu costuri reduse care ne permite să rezolvăm o mare parte dintre provocările zilnice. Fiind o soluție la îndemână, multe dintre companiile din Romania o folosesc și pentru managementul relației cu clienții. Când popularitatea sistemelor CRM a început să se facă simțită, am început să întâlnim din ce în ce mai des întrebarea: Ce poate face un CRM mai mult decât fac eu deja cu tabelele create de mine în Excel după nevoile mele? Pentru a afla răspunsul vă invităm să descărcați EBook-ul.
Citeste mai multToata lumea se plange ca ciclul de vanzare in B2B este prea lung, insa de cele mai multe ori companiile nu ofera clientilor informatii esentiale pentru luarea deciziei. Dureaza cateva luni pana cand clientii se hotarasc, timp in care furnizorul are costuri cu efortul de marketing, de la expediere newslettere pana la organizare de evenimente si trimitere de promotionale.
Citeste mai multDaca 90% dintre clienti se decid asupra achiziției inainte sa aiba o discutie cu un vanzator, care mai este rolul acestuia? Intr-o epoca a vanzarii bazate pe cunoaștere, are marketingul rolul esential?
Citeste mai mult