Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.
4+1, 7+1..nu contează câți sunteți în echipă, contează să trageți în aceeași direcție și cu același ritm. Finalizarea unei tranzacţii şi mulţumirea unui client sunt rezultatul unui efort comun, care implică marketing, ofertare, vânzări, distribuţie, juridic etc. Mai mult, în epoca digitală, marcată de web 2.0 şi social media, relaţiile cu clienţii sunt sarcina întregii organizații şi nu a unui singur departament.
Citeste mai multObiectivele unei companii nu sunt întotdeauna aceleași cu obiectivele unui angajat de la vânzări. 67% dintre aceștia nu își ating target-ul. Printre motive se află și lipsa unei solutii coerente de gestiune a relațiilor cu clientii, care să-i ajute sa fie mai eficienti, să castige timp și să vândă mai bine.
Citeste mai multFinalul de an poate aduce oportunităţi nesperate de vânzare, pe fondul unor cozi de buget rămase la unii clienţi, a dorinţei de a creşte nivelul investițiilor şi a reduce impozitele aferente în cazul altora, sau în cazul B2C a creşterii generale cumpărăturilor. In toate aceste situaţii, propuneri si oferte rămase la stadiul de evaluare pot intra rapid în procesul de aprobare, iar decizia de achiziție sa fie luată rapid. Cum poţi însă accelera acest proces si de ce utilizarea unui CRM iţi va creste şansele de succes?
Citeste mai multCel mai frecvent motiv al pierderii clienţilor este răspunsul întârziat la solicitările comerciale. Consumatorul modern are puţină răbdare, iar în lipsa unei reacţii prompte caută produsele/erviciile pe un alt site, la un alt furnizor, într-un alt magazin. Cum poți însă depăși problemele generate de un portofoliu foarte complex sau de omiterea comenzilor preluate online sau telefonic? Afla cele mai bune strategii și idei despre cum să ofertezi rapid și eficient.
Citeste mai multVrei să poţi pleca oricând în vacanță? Nimic mai simplu, procedează astfel încât să-ţi poţi derula activitatea de oriunde, la fel de eficient. Vei putea fi într-o vacanţă perpetuă, iar clienţii îşi vor da seama că nu eşti la birou, doar după pozele puse pe Facebook. Afla cum te ajuta CAS CRM sa ai o vacanta mult mai linistită.
Citeste mai mult