Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.
GeoLocalizare.
O aventură, pentru Moș Craciun, să găsească toate adresele şi să ajungă pe cel mai bun drum. A încercat iniţial cu Waze, în speranţa că ocoleşte intersecţiile aglomerate şi radarele, însă nu reuşea să coreleze adresele cu lista de cadouri şi a renunţat. Geolocalizarea din CAS CRM implementat de Synergizer i s-a potrivit mănuşa. Are totul pe hartă, nu greşeşte drumul
Moş Crăciun s-a plans întotdeauna că are o ofertă prea mare de cadouri şi că îi este greu să coreleze listele de dorinţe cu hypercatalogul de produse. Anul acesta a avut noroc,deoarece in CAS genesisWorld X10 a apărut Configuratorul CPQ, un modul minune care permite automatizarea ofertării pentru portofolii foarte complexe. Mapezi liste de produse în aplicaţie, iar raspunsul la o cerere de oferta durează doar câteva minute.Configurator de produse.
Ştiţi cât timp pierdea Moşul căutând prin scrisori, emailuri, liste, rugăciuni şi apeluri telefonice? Nu ştie nimeni, dar bănuim că foarte mult. Picasso Search, un motor de căutări bazat pe Inteligenta Artificială, l-a scos pe Moş Crăciun din dificultate. Doar se gândeşte la un nume şi îi apăr toate detaliile asociate: produse, cadouri precedente, mulţumiri, nemulţumiri…nici la Google nu găseşti asemenea performanţă.Căutări inteligente cu Picasso Search
Pentru că Moşul este la concurenţă cu iepuraşul de Paşte şi Mos Nicolae, vrea să răspundă cât mai prompt dorinţelor. Prin urmare a început să utilizeze modulul de Marketing Automation care să-l ajute se preia automat dorinţele să le compare automat cu faptele bune şi atitudinea, să trimită confirmări de primire şi comenzi de împachetare către spiriduşi. Scapă de grija monitorizării fiecărei campanii, a încărcării manuale a fişierelor CSV, a identificării celor mai potrivite canale de adresare etc.Marketing Automation
Până recent, Moş Crăciun folosea Customer Satisfaction Index Score ca să măsoare impactul asupra beneficiarilor şi să-I grupeze în două categorii: cei cărora le-au plăcut cadourile şi cei care cărora nu le-au plăcut. Şi-a dat sema ca lumea e mai complexă şi a trecut la CAS CRM Fan Principle un model nou de segmentare a relaţiilor prin care poate să afle câţi fani are şi ce relaţie emoţională are cu aceştia. Fun principle măsoară entuziasmul şi ataşamentul faţă de brandul Mos Craciun.Fan Principle
Lasa un comentariu