Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.
Într-o lume marcată de social media (cca 10 milioane de romani au conturi pe Facebook, iar zeci de mii de opinii despre produse şi servicii sunt exprimate zilnic în mediul online) păstrarea unui nivel ridicat de satisfacţie a clienţilor ar trebui să fie preocupare majoră a oricărui antreprenor cu scaun la cap. Nu doar că un client mulţumiţi devine un „avocat” al companiei şi va face oricând recomandări pozitive, dar şi costă de câteva ori mai puţin să vinzi unui client existent decât unui client nou.
Iată patru motive pentru care satisfacţia clienţilor ar trebui să vă preocupe constant:
Cum ştim însă cât de mulţumiţi sunt clienţii şi cum putem interveni asupra acestei experienţe? De cele mai multe ori, problema nu este înţelegerea şi acceptarea acestor motive ci mai ales imposibilitatea de a măsura nivelul de satisfacţie al clienţilor. De acea, CAS CRM implementat de Synergizer oferă o abordare unică a satisfacţiei clienţilor bazată pe principiul „fanilor”. Laboratorul de Cercetare al CAS CRM a dezvoltat o serie complexă de algoritmi care în funcţie de natură interacţiunilor şi răspunsurile la chestionare permite clasificarea clienţilor dintr-o perspectivă emoţională, adică a ataşamentului faţă de companie şi brand.
CAS CRM clasifică automat clienţii în câteva categorii relevante:
Pe baza acestor rezultate vă puteţi concentra pe cerinţele majore ale clienţilor şi pe îmbunatăţirea relaţiei emoţionale cu aceştia. Puteţi dezvolta campanii şi abordări concrete pentru fiecare categorie în parte, pentru că efectele să fie cât mai bune şi mai rapide. Din punct de vedere operaţional, soluţia permite abordări diferite în B2C faţă de B2B, iar toate chestionarele se derulează online. Aceste functionalităţi sunt disponibile doar în CAS CRM Premium Edition.
Pentru mai multe informaţii contactaţi consultanţii Synergizer.
Lasa un comentariu