Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.
Excelenţa în relaţiile cu clienţii stă la baza succesului oricărei companii, mai ales dacă vindeţi produse cu ciclul lung de viaţă (utilaje, autoturisme, electronice şi electrocasnice, echipamente IT). CAS genesisWorld implementat de Synergizer este unul dintre puţinele sisteme CRM cu un modul HelpDesk integrat, prin care sa oferiti cele mai bune servicii de suport, instalare, configurare, mentenanţă atât în perioada garanţiei legale cât şi în post garanţie.
Citeste mai multDacă te întrebi de ce este Moș Crăciun iubit de toată lumea, află că nu e doar de la cadouri. Secretul Mosului stă în tehnologie, iar ultimele informații arată că și-a făcut deja un upgrade la CRM, ca să aibă acces la Inteligență Artificială, GeoLocalizare și Marketing Automation. Ai mai jos toate detaliiile!
Citeste mai multPentru multe companii, relaţia cu un client nu se termină după vânzare, ci abia atunci începe. Este vorba despre companiile care oferă diverse servicii de suport, instalare sau întreținere, de la echipamente și infrastructură IT, până sisteme de climatizare, utilaje industriale, maşini agricole etc. Toate aceste companii pot fi mai aproape de clienți cu un sistem CRM care să
Citeste mai multPentru un dealer auto, CRM-ul este un instrument foarte puternic în livrarea unui serviciu complet şi de calitate către clienţi. O soluţie precum CAS CRM, implementat de Synergizer Business Solutions, oferă oportunităţi de creştere a eficienţei, indiferent dacă vorbim de vânzări automobile, vânzări piese de schimb sau service. Mai mult, contribuie la crearea unei imagini solide şi de încredere, un diferenţiator major pe o piaţă intens concurenţiala.
Citeste mai multÎntr-o lume marcată de social media, păstrarea unui nivel ridicat de satisfacţie a clienţilor ar trebui să fie preocupare majoră a oricărui antreprenor cu scaun la cap. Nu doar că un client mulţumit devine un „avocat” al companiei şi va face oricând recomandări pozitive, dar şi costă de câteva ori mai puţin să vinzi unui client existent decât unui prospect. Cum ştiți însă cât de mulţumiţi sunt clienţii şi cum puteți interveni asupra acestei experienţe? Vă ajută Synergizer!
Citeste mai mult