Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.
Test de sinceritate: Schimbaţi un produs pentru că s-a stricat sau pentru că doriţi unul mai performant?
Schimbăm maşina la trei ani, laptopul la doi, telefonul mobil aproape anual. Poate aveţi alte intervale, însă trecerea periodică la un produs nou, mai performant este o realitate pe care o trăim cu toţii, atât la nivel personal cât şi profesional. Evident, nici soluţiile de business nu fac excepţie, iar în tehnologie apar la fel de multe noutăţi ca în lumea modei. Relaţiile de afaceri, piaţa, clienţii... toate se schimbă, iar aplicaţiile pe care le folosim trebuie să facă faţă tuturor provocărilor. CAS CRM urmează această logică şi primeşte la fiecare 40-45 de zile un software update și anual o versiune nouă. Soluţia a ajuns anul acesta la versiunea x9, care este deja disponibilă clienţilor din România, atât pentru proiectele noi cât şi pentru upgrade.
Evident, toţi furnizorii IT vorbesc despre upgrade şi versiuni noi, nimic senzaţional din această perspectivă. Există însă un aspect de avut în vedere. CAS Software AG investeşte anual în inovaţie (R&D) peste 22% din cifra de afaceri. Cum în 2015 cifra de afaceri a fost de cca 52 milioane euro, aceasta înseamnă că în 2016 a fost investiţie de cca 11.5 milioane euro pentru dezvoltarea produselor, în cadrul unei divizii dedicate, cu 180-190 de specialisti. Cifre la care mulţi producători, locali şi regionali, doar visează. Dincolo de valoarea investiţiei, este relevant şi modul în care CAS dezvolta produsele. Compania are peste 200 de parteneri de afaceri, printre care şi Synergizer Business Solutions. Aceşti parteneri aleg la fiecare doi ani un advisory board (comitet consultativ) format din şase membri, care trimestrial are întâlniri cu echipa de dezvoltare şi suport a CAS pentru a integra în produse cerinţele reale ale clienţilor şi feedbackul acumulat în proiecte.
Noua versiune a CAS CRM implementat de Synergizer aduce schimbări majore pe două planuri:
A) Ergonomie, simplitate în utilizare şi customizări facile.
Aceasta direcţie se reflecta în noua interfaţa bazata pe platforma SmartDesign cu multe funcționalități pentru creșterea eficienței. Printre ele se regasesc meniul radial (meniul de lucru este radial şi nu caseta derulanta ca la restul aplicaţiilor) şi consola AppDesigner ce permite implementarea rapidă şi fără cunoştinţe IT a fluxurilor afacerii, precum și dezvoltarea de aplicații noi.
Secretul succesului oricărei implementări de CRM este gradul mare de adopție, prin urmare CAS CRM urmăreşte simplificarea maximă a interfeţei, fără alterarea functionalităților de business. Versiunea x9 a CAS CRM implementat de Synergizer Business Solutions propune un raport ideal între simplitate şi funcţionalitate, ceea ce face ca angajaţii să îl accepte uşor şi să îl folosească cu plăcere. Un exemplu este ușurința accesării dosarului oricărui client direct din Microsoft Outlook, ceea ce oferă o vizualizare actualizată a corespondenţei și a celor mai recente activități realizate pentru contactul respectiv. Un al exemplu este posibilitatea de lucru fară conexiune la internet cu capacități extinse în noua versiune.
Am constatat din feedback-ul clienților, că aceștia au permanent nevoie sa facă modificări în aplicație pentru că afacerea evoluează rapid și fluxurile se schimbă, prin urmare își doresc să poată modifica aplicația rapid și cu ajutorul propriei echipe pentru a reflecta noile fluxuri.
Prin urmare, CAS CRM a făcut un obiectiv din a permite responsabililor de procese (care au cunoștințe relevante despre fluxurile de business) să poate realiza singuri, sau cu ajutor minim din partea partenerilor, ajustările necesare în soluţie, reducându-se astfel costurile și durata implementarii. Concret, noua versiune include AppDesigner, care simplifică acest proces şi vă permite să efectuați modificări în soluţie singuri, fără ajutor extern. Veţi avea un grad mai mare de independenţă şi costuri mai mici de mentenanţa.
B) Schimbarea modului de interacţiune cu clienţii.
Succesul în business are la baza loialitatea clienţilor, iar CAS CRM este prima soluţie care propune împărțirea clienţilor în categorii precum fani, simpatizanți, oponenți etc., pentru a surprinde şi evalua dintr-o perspectivă emoţională, nivelul de satisfacţie şi loialitatea clienţilor. Soluţia le transpune la nivel vizual, în grafice intuitive, hărți sau rapoarte.
Alte noi funcţionalităţi relevante sunt căutarea cu afişarea rezultatelor în timp real (Google like search), precum şi o aplicație pentru integrări facile cu soluţiile de tip ERP.Noua versiune a CAS CRM implementat de Synergizer este disponibilă pentru orice proiect nou, Pentru clienții ce deja au versiunea anterioară de CAS CRM, noua versiune este disponibilă pentru upgrade la un cost de 18% din prețul de listă a licenţelor,
Un consultant Synergizer va stă oricând la dispoziţie pentru informaţii suplimentare.
Poți urmări un webinar cu prezentarea pricipalelor funcționalități noi CAS genesisWorld x9 (în limba engleză) pe contul YouTube Synergizer.
Salvează ebook-ul (broșură prezentare CAS genesisWorld x9) și vei afla mai multe detalii despre funcționalitățile noi din versiunea x9.
Lectură plăcută!
Lasa un comentariu