Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.
Românii au trimis în 2016 nu mai puţin de 18 miliarde de SMS-uri, în medie cca. 67 de mesaje în fiecare lună, conform celui mai recent raport al ANCOM (Autoritatea Națională pentru Reglementari in Comunicații). Totodată, studii realizate la nivel global arată că timpul mediu de răspuns la un e-mail este de 80-90 de minute, în timp ce în cazul unui SMS coboară la doar 90 de secunde. Mai mult, doar 20% din e-mailuri sunt deschise şi citite, faţă de 98% în cazul SMS-urilor. SMS-ul bate de la distanţă şi posturile de pe Facebook citite într-un procent de 12% precum şi tweet-urile citite în 29% din cazuri. (găsiţi online toate aceste date statistice)
Ce concluzie tragem de aici? Lumea citeste toate SMS-urile.
Invariabil, telefonul mobil devine principalul instrument de comunicare interpersonală şi de business. Apelurile de voce sunt însă prea invazive, iar e-mailul este prea mult afectat de spam și junk. Pe de altă parte, SMS-ul este foarte concis, este livrat instant şi are o rată mare de deschidere. Rămâne astfel o modalitate eficientă și rapidă de informare. Indiferent de tipul campaniei de comunicare/marketing. SMS-ul îşi găseşte locul, de la informări legate de produse, până la confirmări pentru participarea la un eveniment sau notificări legate de diverse acţiuni.
Utilizarea SMS-urilor în relaţiile cu clienţii poate fi însă o activitate foarte complicată dacă se bazează pe un telefon mobil. Gestionarea manuală a campaniilor SMS generează nu doar dificultăţi în expedierea şi monitorizarea mesajelor, ci şi o pierdere masivă de timp. Pe cât de util este SMS-ul ca instrument de comunicare, pe atât este de dificilă gestiunea manuală a acestor campanii, mai ales daca doriți crearea și expedierea unor mesaje personalizate. Din fericire există instrumente, precum SynSMS Gateway, un addon dezvoltat de Synergizer Business Solutions pentru CAS CRM, care permite automatizarea completă a activităţii. Spre exemplu, SynSMS Gateway oferă:
Modulul SynSMS Gateway este complet integrat cu soluţia CAS CRM implementată de Synergizer, ceea ce duce la atingerea unui nivel ridicat de automatizare şi productivitate. Informatiile sunt preluate automat, iar rezultatele pot fi analizate în cadrul CRM-ului. Astfel, utilizarea SMS-urilor este posibilă pentru orice scenariu de gestiune a relaţiilor cu clienţii, indiferent de tipul campaniei (vânzări, marketing sau suport) sau domeniul de activitate. (retail, imobiliare, B2B sau B2C) .
Nimic mai simplu, indiferent dacă sunteţi sau nu utilizator de CAS CRM, un modul de SMS integrat în soluția CRM va ajuta considerabil activitatea dvs. Utilizarea SynSMS Gateway implică adăugarea modulului în cadrul unei instalări CAS CRM de către echipa Synergizer Business Solutions. Contactaţi-ne pentru informații suplimentare, cerinţe tehnice, prezentarea modului de lucru și a beneficiilor înregistrate.Cum puteţi folosi SynSMS Gateway?
Lasa un comentariu