Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.
RECENTLY VISITED
Contact
Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
Phone: 021.22.22.554
Email: contact@synergizer.ro
5 metode de crestere a productivitatii unui sistem CRM
5 metode de crestere a productivitatii unui sistem CRM
Beneficiile pe care un sistem CRM le ofera sunt numeroase si le puteti accesa rapid luand din start o serie de masuri simple de crestere a productivitatii aplicatiei. Unele le puteti pune in practica inca dinaintea finalizarii implementarii, altele - din mers.
Investiti in training - Training-ul este esential pentru cresterea gradului de utilizare a unui CRM. Putini sunt angajatii care investesc timp, din proprie intiativa, ca sa descopere singuri cum le poate eficientiza activitatea unui sistem CRM. Daca timpul si/sau bugetul nu va permit sa instruiti toti utilizatorii, investiti in instruirea unor power-users pentru fiecare departament care pot transmite informatiile-cheie catre ceilalti. Folositi tutoriale cat mai simple si mai intuitive.
Personalizati aplicatia - Un sistem CRM complet ofera multe functionalitati atractive. Pentru cei fara experienta cu o astfel de aplicatie, este dificil de facut diferenta intre "nice to have" si "must have", cel putin in fazele initiale ale implementarii. Practica ne-a aratat ca, pentru multe companii, personalizarea post-implementare este mai eficienta pentru ca poate fi realizata folosind feedback-ul utilizatorilor finali. Puteti astfel sa simplificati si sa stabiliti functionalitatile si datele real necesare fiecarui departament.
Cresteti gradul de utilizare - Cea mai eficienta metoda de crestere a productivitatii unui sistem CRM este maximizarea gradului sau de utilizare. Este insa un efort de durata, pentru ca utilizatorii finali, chiar din aceleasi departamente, au viteze diferite de adoptie. In cazurile extreme, se poate ajunge pana la rejectarea totala si utilizarea de "metode alternative". Nu puteti tolera astfel de cazuri si nici sa faceti exceptii daca doriti ca aplicatia CRM sa fie utilizata eficient in intreaga companie.
Fiti flexibili - Odata atinse nivelurile de adoptie si de utilizare dorite, nu inseamna ca o solutie CRM trebuie sa ramana pururi aceeasi de teama ca un alt element nou va genera, iar, rezistenta la schimbare. Upgrade-urile aduc nu doar noi functionalitati utile, ci si directii de dezvoltare benefice. De exemplu, mobilitatea creste radical eficienta echipei de vanzari, iar integrarea cu retelele sociale imbunatateste calitatea interactiunii cu clientii finali si contribuie la efortul de imagine al companiei.
Concentrati-va pe ceea ce conteaza cu adevarat - Un sistem CRM livreaza o varietate extinsa de date. De aceea, este vital sa faceti diferenta intre informatiile actionabile si cele care va sunt folositoare pe termen mediu si lung. Nu va aglomerati cu rapoarte inutile si stabiliti clar ce categorii de analize sunt utile si necesare fiecarui departament. CRM-ul este o aplicatie care ofera un suport decizional solid daca este corect utilizat.
Experienta dobandita in piata ne-a demonstrat ca nu exista o reteta standard, pentru ca nicio implementare CRM nu este perfect identica, indiferent daca vorbim de companii de acelasi ordin de marime si din acelasi domeniu de activitate. Diferentele inerente provin din nivelul de specificitate al fiecarui business. Este un element pe care organizatiile trebui sa il inteleaga si cunoasca si pe care il pot valorifica optim cu ajutorul CRM-ului.
Lasa un comentariu