Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.
RECENTLY VISITED
Contact
Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
Phone: 021.22.22.554
Email: contact@synergizer.ro
AOPA scurtează cu 80% timpul de procesare a cererilor de aderare. Proiect bazat pe CAS CRM implementat de Synergizer
AOPA scurtează cu 80% timpul de procesare a cererilor de aderare. Proiect bazat pe CAS CRM implementat de Synergizer
Chiar dacă este o organizaţie nonguvernamentală şi nu are ca obiectiv să facă profit, AOPA România (Aircraft Owners and Pilots Association) urmăreşte o serie de indicatori legaţi de audienţă, număr de membri, impact economic şi social etc. Asociaţia reprezintă interesele domeniului aviaţiei generale, în relaţie cu instituţiile statului şi autorităţile aeronautice şi doreşte să fie un partener relevant în acest dialog. Pentru a-şi creşte numărul de membri, printr-un proces eficient de aderare dar şi pentru a coordona mai bine activităţile curente, AOPA utilizează CAS CRM implementat de Synergizer Business Solutions.
Cerințele inițiale
În 2016, Consiliul Director al AOPA şi-a propus îmbunătăţirea activităţii pe mai multe direcţii:
- scurtarea procesului de aderare la asociaţie
- digitalizarea fluxului de depunere a cererilor de aderare
- monitorizarea facilă a procesului de aprobare
- posibilitatea preluării 24/7 a cererilor de aderare
- automatizarea trimiterii de alerte şi informări
În acest sens, Asociaţia a contractat Synergizer Business Solutions care a dezvoltat o soluţie bazată pe CAS CRM integrat cu portalul www.aopa.ro. Cererile de aderare sunt completate în format digital, preluate automat în CAS CRM şi distribuite conform unor fluxuri de lucru predefinite. Sistemul trimite automat alerte şi notificări, pe e-mail şi SMS, persoanelor responsabile. Documentele sunt stocate centralizat şi devin uşor de partajat între membri. De asemenea, sistemul trimite automat mesaje personalizate către membri, pentru convocare la adunări sau diverse informaţi cu privire la activitatea asociaţiei sau evoluţia pieţei. Comitetul Executiv are acces la rapoarte periodice legate de evoluţia proiectelor şi a plăţilor cotizaţiilor anuale. Serverul care susţine întreg sistemul este găzduit şi administrat de Synergizer.
Beneficiile investiției
Rezultatele au apărut rapid. După un an de utilizare a CAS CRM implementat de Synergizer, AOPA şi-a dublat numărul de membri. În urma digitalizării fluxului de aprobare de cererilor de aderare, timpul mediu de procesare a unei cereri de aderare s-a redus cu 80% . Mai mult, Comitetul Executiv are o imagine completă asupra activităţii, inclusiv a gradului de colectare a cotizaţiilor anuale, principala sursă de venit a organizaţiei. Printr-o comunicare mai bună cu membrii, gradul de încasare a cotizaţiilor a crescut cu 90%, iar Asociaţia îşi poate planifica mai bine activităţile viitoare. Membrii Consiliului Director, care acţionează pe bază de voluntariat, sunt mai eficienţi, iar transparența a crescut.
„Suntem foarte mulţumiţi de eficiența adusă de CAS CRM implementat de Synergizer. Îl recomandăm oricărei asociaţii care doreşte să-şi crească numărul de membri şi să obţină o imagine de ansamblu asupra activităţii. Mai mult, investiţia în CAS CRM se amortizează rapid prin creşterea gradului de încasare a cotizaţiilor,” afirmă Vlad Codreanu, VicePreşedinte AOPA România.
Pentru AOPA, CAS CRM a devenit un instrument esențial. Asociaţia are în prezent 167 de membri şi este condusă de un Consiliu Director, format din 7 membri şi un preşedinte. AOPA România derulează multiple activităţi, de monitorizare şi implicare în definirea reglementărilor locale care afectează interesele aviaţiei generale din România, dar şi de promovarea domeniului şi atragerea de noi membri. AOPA România este afiliată la IAOPA (International Aircraft Owners and Pilots Association), o federaţie cu peste 420.000 de membri, piloţi şi proprietari de aeronave.
Lasa un comentariu