Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.
Cum văd utilizatorii beneficiile unui CRM? De ce au investit într-o astfel de soluţie şi ce au obţinut? Cum s-a schimbat modul de lucru?.... Am pus aceste întrebări lui Ciprian Furtună, Director General AZERO, utilizator de CAS CRM implementat de Synergizer, iar mai jos găsiţi răspunsurile sale, pe scurt şi la obiect.
Citeste mai multAOPA scurtează cu 80% timpul de procesare a cererilor de aderare. Proiect bazat pe CAS CRM implementat de Synergizer. AOPA (Aircraft Owners and Pilots Association) România chiar dacă este o organizaţie nonguvernamentală şi nu are ca obiectiv să facă profit, urmăreşte o serie de indicatori legaţi de audienţă, număr de membri, impact economic şi social etc. Asociaţia reprezintă interesele domeniului aviaţiei generale, în relaţie cu instituţiile statului şi autorităţile aeronautice şi doreşte să fie un partener relevant în acest dialog. Pentru a-şi creşte numărul de membri...
Citeste mai multToni Pera este Directorul General al companiei ISOPAN Est si considera ca „ solutia CRM ne aduce o trasabilitate completă a ofertelor comerciale. Astfel știm permanent situația relației cu un client, iar pe baza alertelor putem interveni în timp util. Nu mai pierdem oportunități de afaceri, pentru ca soluția nu ne permite să uităm.”
Citeste mai mult