Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.
Invariabil, telefonul mobil devine principalul instrument de comunicare interpersonală şi de business. Apelurile de voce sunt însă prea invazive, iar e-mailul este prea mult afectat de spam și junk. Rata medie de deschidere a e-mailor este de 20%, iar pe Facebook, doar 12% din postari sunt citite. Pe de alta parte, 98% dintre SMS-uri sunt deschise. Ce concluzie tragem de aici? Lumea preferă SMS-ul. Cum îl poți însă folosi eficient în business?
Citeste mai multSolutiile de marketing automation au ca obiectiv cresterea numarului de lead-uri destinate echipelor de vanzari. Companiile care folosesc astfel de solutii reusesc o amortizare mai rapida a cheltuielilor de marketing si publicitate prin obtinerea unor lead-uri de calitate si cresterea vanzarilor.
Citeste mai multInca de la prima editie a Marketing&Sales Forum, s-a conturat ideea unei solutii care să arate daca banii de publicitate ssi marketing sunt cheltuiti inutil sau aduc rezultate. Pe baza feedback-ului primit de la peste 20 de specialisit si dupa 300 de ore de munca am reusit sa dezvoltam o solutie de „marketing automation”, iar astazi putem anunta oficial lansarea SynMA.
Citeste mai multDaca ai un startup, una dintre cele zece burse gratuite este a ta. Acceseaza site-ul Marketing&Sales Forum si foloseste codul „start" la inregistare. Grabeste-te, acordarea burselor se face in ordinea inscrierii. Marketing&Sales Forum are loc pe 31 martie la Hotel Hilton Bucuresti, intre orele 9.00-15.30 si se adreseaza antreprenorilor care doresc sa-si imbogateasca experienta si sa-si extinda cercul de cunostinte.
Citeste mai multMajoritatea companiilor care au implementat o solutie pentru gestiunea relatiilor cu clientii (CRM) atesta o crestere a productivitatii angajatilor cu activitate de vanzari. Acest material nu are la baza textul unei brosuri de prezentare ci declaratiile unui utilizator. Hai sa afla impreuna cum s-au intamplat lucrurile in cadrul ISOPAN EST, companie care utilizeaza CAS CRM pentru automatizarea unei echipe alcatuite din 16 ingineri de vanzari, cu prezenta in diverse locatii la nivel national/regional. Toni Pera, directorul companiei, ne-a declarat ca unul dintre castigurile proiectului a fost „creșterea cu 20% a timpului productiv al fiecărui angajat de la vânzări prin eliminarea sarcinilor birocratice”. Interesant, nu? Dar care sunt mecanismele?
Citeste mai mult