De ce Synergizer?

Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.

RECENTLY VISITED
Contact
  • Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
  • Phone: 021.22.22.554
  • Email: contact@synergizer.ro
Ce noutăţi pregăteşte CAS CRM pentru vara anului 2017?

Ce noutăţi pregăteşte CAS CRM pentru vara anului 2017?

CAS Software, compania germană care a dezvoltat CAS CRM, pregăteşte o serie de noutăţi pentru vara acestui an. Noile funcţionalităţi, care se vor regăsi şi în proiectele CAS CRM implementate de Synergizer Business Solutions, vor duce soluţia către un nou nivel de dezvoltare şi includ: Inteligenta Artificială, facilităţi de scanare şi procesare documente, dezvoltare facilă de aplicaţii mobile etc.

Citeste mai mult
Geolocalizare şi Geomarketing, cum ajută harta în relaţiile cu clienţii?

Geolocalizare şi Geomarketing, cum ajută harta în relaţiile cu clienţii?

Dacă o imagine face cât o mie de cuvinte, haideţi să ne imaginăm cât valorează o hartă interactivă? Integrarea datelor din CRM cu harta şi analizele ce decurg de genereaza beneficiile atât la nivel de marketing şi suport, cât și la nivel de management şi control. În mod evident, datele există în sisteme, însă interpretarea lor este dificilă atunci când nu sunt expuse într-o manieră grafică. Pe hartă, datele au un impact mult mai puternic.

Citeste mai mult
Ce așteptări ar trebui sa aibă orice utilizator de CRM Mobil?

Ce așteptări ar trebui sa aibă orice utilizator de CRM Mobil?

Două informaţii preţioase despre „mobilitatea românilor” au circulat în presă de business a ultimelor luni: ca mulţi angajaţi ar prefera un program mai flexibil în locul unei măriri de salariu (articol în Ziarul Financiar) şi că 50% dintre aceştia lucrează frecvent din afara biroului (Studiu Regus). Realitatea arată că tot mai mulţi utilizatori se bazează în activitatea curentă pe tableta şi smartphone, iar traficul generat de aceste dispozitive mobile a crescut de la 1% în 2009 la aproape 50% în 2016. Fenomenul este global şi acoperă fără excepţie toate piețele și ...

Citeste mai mult
AOPA scurtează cu 80% timpul de procesare a cererilor de aderare. Proiect bazat pe CAS CRM implementat de Synergizer

AOPA scurtează cu 80% timpul de procesare a cererilor de aderare. Proiect bazat pe CAS CRM implementat de Synergizer

AOPA scurtează cu 80% timpul de procesare a cererilor de aderare. Proiect bazat pe CAS CRM implementat de Synergizer. AOPA (Aircraft Owners and Pilots Association) România chiar dacă este o organizaţie nonguvernamentală şi nu are ca obiectiv să facă profit, urmăreşte o serie de indicatori legaţi de audienţă, număr de membri, impact economic şi social etc. Asociaţia reprezintă interesele domeniului aviaţiei generale, în relaţie cu instituţiile statului şi autorităţile aeronautice şi doreşte să fie un partener relevant în acest dialog. Pentru a-şi creşte numărul de membri...

Citeste mai mult
Gestionezi o echipă de  peste 7 vânzători? Cum faci faţă situaţiei?

Gestionezi o echipă de peste 7 vânzători? Cum faci faţă situaţiei?

Munca unui director de vânzări nu este uşoară, mai ales dacă acesta gestionează o echipă relativ numeroasă, iar compania nu îi pune la dispoziţie uneltele necesare. Pe de altă parte, munca unui director de vânzări este foarte importantă pentru succesul companiei, pentru că rezultatele echipei pe care acesta o conduce se reflectă direct în ...

Citeste mai mult
https://www.high-endrolex.com/45https://www.high-endrolex.com/45