Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.
Ambele solutii sustin utilizatorii cu activitate pe teren. Dacă SFA-ul se concentrează pe agent şi comanda, Mobile CRM-ul acorda atenţie maximă clientului şi procesului de vânzare. Astfel, Mobile CRM-ul acoperă o categorie mult mai largă de utilizatori, practic orice compania, B2B sau B2C, în egală măsură cu vânzări tranzacţionale sau consultative.
Citeste mai multFiecare companie are un mod propriu de a-şi derula activitatea, de a pune pe piaţa produse şi servicii, de a-şi convinge clienţii de valoarea adăugată adusă şi de beneficiile colaborării. De ce să renunţi la „personalitatea” companiei tale, doar pentru că soluţia CRM pe care o vizezi este prea... „standard” şi oferă aceleaşi funcţionalităţi pentru toţi clienţii? Alege un CRM flexibil, care permite schimbări (customizări) facile, de la interfaţa grafică şi structura bazei de date, până la adăugarea unor aplicaţii pentru gestionarea unor procese specifice.
Citeste mai multSchimbăm maşina la trei ani, laptopul la doi, telefonul mobil aproape anual. Poate aveţi alte intervale, însă trecerea periodică la un produs nou, mai performant este o realitate pe care o trăim cu toţii, atât la nivel personal cât şi profesional. Soluțiile de business nu fac excepție, prin urmare ce motive ai să rămâi pe o versiune veche, cu o interfață desuetă și ineficientă?
Citeste mai multCum văd utilizatorii beneficiile unui CRM? De ce au investit într-o astfel de soluţie şi ce au obţinut? Cum s-a schimbat modul de lucru?.... Am pus aceste întrebări lui Ciprian Furtună, Director General AZERO, utilizator de CAS CRM implementat de Synergizer, iar mai jos găsiţi răspunsurile sale, pe scurt şi la obiect.
Citeste mai multVara, numeroase activităţi înregistrează creşteri semnificative ale volumului de interacţiune cu clienţii. Companiile care montează şi întreţin sisteme de climatizare şi echipamente frigorifice, hotelurile şi agenţiile de turism, închirierile auto etc sunt efectiv asaltate de cererile de suport. Situația poate deveni un coșmar, dacă nu este gestionată corespunzător.
Citeste mai mult