Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.
In ultimele luni, numeroşi prospecţi s-au arătat interesați de modul în care se poate face project management în CRM. Vorbim atât despre vânzări care implică o abordare de tip proiect (vânzarea unei case, organizarea unei conferinţe, editarea unei reviste lunare, crearea unui website etc) cât și despre o zona operațională cu aspecte care ţin preponderent de sarcini, obiective şi resurse alocate şi termene. Dacă doriţi să construiţi un baraj sau un parc eolian, aveţi nevoie de soluţii profesionale de project management. Teoretic, sistemul CRM ar trebui să conţină toate informaţiile despre clienţi (persoane de contact, comenzi, valori, istoric) iar soluţia de Project Management datele despre evoluţia proiectului (buget, termene, evoluţie, responsabili etc). Totuşi, pentru majoritatea companiilor mici şi medii, CRM-ul poate suplini o soluţie de project management, deoarece oferă:
Pentru companiile de servicii, CAS CRM permite determinarea exactă a cheltuielilor efectuate, prin înregistrarea orelor de muncă alocate proiectului, a deplasărilor, resurselor utilizate etc. Toate datele sunt alocate automat la nivel de proiect şi client, pentru un maxim de transparentă şi control. Centrele de profit sau pierdere pot fi identificate astfel mult mai uşor.
Prin urmare, dacă derulați proiecte, atât ca vânzări cât și la nivel operațional, care implică planificare şi resurse alocate, CAS CRM vă poate ajuta să lucraţi mai eficient şi să vă respectaţi termenele şi condiţiile promise clienţilor.
Lasa un comentariu