Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.
RECENTLY VISITED
Contact
Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
Phone: 021.22.22.554
Email: contact@synergizer.ro
4 informaţii esenţiale pe care e bine să le ştii când alegi un furnizor de CRM
4 informaţii esenţiale pe care e bine să le ştii când alegi un furnizor de CRM
Ești în situaţia alegerii unui sistem CRM, dar nu ești pe deplin hotărât? Este bine să ştii că la achiziţia unui CRM, nu cumperi doar sistemul ci şi furnizorul soluţiei, iar acest „mariaj” este bine să aibă perspective pe termen lung, adică cel puţin 4-5 ani. Într-un asemenea proiect, parteneriatul cu furnizorul (care va oferi toate serviciile necesare: consultanță, implementare, import de date, customizări etc) este la fel de important ca soluţia în sine, pentru că în IT, ca şi la tango, proiectele se derulează în doi: client şi furnizor. Dacă nu există chimie între cele două părţi, tehnologia devine neputincioasă.
Care sunt cele mai relevante aspecte în această relaţie şi care considerăm noi că sunt avantajele Synergizer:
Planurile de susţinere a soluţiei pe termen lung. Un sistem CRM are o viaţă de cel puţin 4-5 ani, prin urmare furnizorul trebuie să susţină dezvoltarea soluției şi să o îmbogăţească permanent pentru a face faţă cerinţelor prezente şi viitoare. Synergizer Business Solutions are un focus preponderent pe CRM si implementeaza solutia CASgenesisWorld de peste 10 ani. Complementar, soluția CASgenesisWorld este dezvoltată de compania germană CAS CRM care investește anual câteva milioane de euro în perfectionarea produsului și lansarea de noi versiuni.
Competenţe şi disponibilitate. Furnizorul trebuie să aibă atât competenţele tehnice şi de business pentru implementarea sistemului CRM dar şi disponibilitatea punerii acestora în practică. Fiecare companie are un mod propriu de a face lucrurile, iar acesta trebuie să se regăsească în sistemul CRM (aici ajuta personalizările şi customizările). Furnizorul trebuie să aibă abilităţile necesare pentru a transpune în sistemul CRM specificul companiei, altfel există riscul ca angajaţii să utilizeze evoluţia sub capacitatea acesteia sau să o ignore pur şi simplu. Synergizer are o abordare aparte la acest capitol, pentru noi nu există „one size fits all”. Punem un accent deosebit pe customizari şi croim CAS CRM exact pe cerinţele clienţilor. Considerăm că fiecare proiect este unic, iar customizările aduc valoare adăugată clienţilor.
Experienţă şi referinţe. Competenţele şi disponibilitatea sunt mai greu de dovedit şi par mai degrabă o promisiune decât un fapt. Experienţa şi referinţele pe de altă parte sunt uşor de verificat. Cel mai simplu este să afli direct de la clienţi. Te invităm să accesezi studiile noastre de caz pentru a înţelege ce am livrat în aceste proiecte, cum ne-am implicat şi mai ales ce beneficii au clienţii noştri în urma colaborării cu Synergizer. Suntem pe piaţa din 2008 şi avem numeroase proiecte finalizate, unele sunt publice pe site, acceseaza si lista clienti Synergizer. Putem inclusiv să organizăm o vizită de referenţiere, prin care să intro în contact direct cu clienţii Synergizer.
Alternative. Mulţi antreprenori se tem că vor devenit dependenţi de un furnizor după implementare unui sistem CRM. O temere reală dacă alegeţi o soluţie dezvoltată „la cheie” sau disponibilă printr-un furnizor unic. Veţi fi captiv într-o relaţie cu un partner unic, iar schimbarea partenerului înseamnă schimbarea soluţiei. Situaţia este similară şi dacă mergeţi în cloud. Pe de altă parte, CAS CRM implementat de Synergizer este o soluţie internaţională, dezvoltată în Germania şi care în România este disponibilă prin 10 parteneri. Prin urmare, ai oricând alternativa contractării unui alt furnizor de servicii (licenţele rămân active indiferent de partener) iar viaţa ta de business şi activitatea companii vor continua fără turbulențe . Mai mult, comunitate CAS CRM din România este destul de mare, încă să poți învăța de experienţele altora şi să obții maxim de beneficii din utilizarea soluţiei.
Concluzia îți aparţine, important este să înţelegi că într-un proiect CRM, nu contează doar sistemul ci şi/mai ales relaţia cu furnizorul şi planurile pe termen lung. Pentru mai multe informații despre CAS CRM implementat de Synergizer contactează-ne chiar astăzi.
Lasa un comentariu