Pentru ca de la infiintarea in anul 2004 si pana astazi am dovedit profesionalism in toate proiectele in care am ales sa ne implicam si o foarte mare stabilitate financiara.
RECENTLY VISITED
Contact
Adresa: Str Constantin Disescu nr 13, sector 1, Cod 011087, Bucuresti
Phone: 021.22.22.554
Email: contact@synergizer.ro
Ce castiga ISOPAN Est prin utilizarea unei solutii CRM?
Ce castiga ISOPAN Est prin utilizarea unei solutii CRM?
Toni Pera este Directorul General al companiei ISOPAN Est si considera ca „ solutia CRM ne aduce o trasabilitate completă a ofertelor comerciale. Astfel știm permanent situația relației cu un client, iar pe baza alertelor putem interveni în timp util. Nu mai pierdem oportunități de afaceri, pentru ca soluția nu ne permite să uităm.” ISOPAN a implementat o solutie CRM (dezvoltata de Synergizer) la inceputul acestui an cu obiectivul declarat de a castiga control asupra activitatii de vanzari. Compania produce si distribuie panouri termoizolante in valoare de peste 30 de milioane euro anual. Are o echipa de cca 66 de angajati si acopera de la Bucuresti activitatea in mai multe tari din regiune. Prin urmare, un business complex, din toate punctele de vedere.
Pana in 2014, echipa manageriala nu avea control asupra activitatii de teren a echipei de vânzări, deoarece primea la două săptămâni rapoarte de activitate, iar datele erau greu de verificat. Totul se pe excel şi pdf-uri, documente care cer un volum ridicat de muncă pentru centralizare și analiză și nu permit luarea rapidă a unei decizii. Evident, la randul lor agenţii alocau 1-2 ore pe zi pentru înregistrarea în sistem a informaţiilor preluate pe suport hârtie, ceea ce le fura din timpul activ și le reducea productivitatea.
In acest context, compania a decis achizitia unei soluții profesionale pentru gestiunea relațiilor cu clienții și a proceselor de vânzare. Aceasta trebuia sa fie intens personalizabila si sa poata fi accesata in regim cloud sau hosting privat pentru ca investitia in echipamente sa fie zero sau minimă. De asemenea, solutia trebuia sa fie disponibila pe orice dispozitiv: laptop, tableta sau telefon mobil. In pasul urmator, Isopan a trecut la identificarea furnizorilor potriviţi, evaluând mai multe soluţii, atât proprietare cât şi open source. Pe listă scurtă a Isopan au rămas patru furnizori, iar în final compania a ales Synergizer și CAS CRM. Toni Pera afirmă că au ales Synergizer pentru că au propus o soluție și nu un software, ca au inteles cerintele si că au raspuns prompt. Mai mult, produsul avea o interfata simplă și era usor de utilizat.
Proiectul a debutat cu o analiză a cerinţelor, urmată de personalizarea soluției CAS CRM pe specificul companiei Isopan. Principalele cerinţe au vizat existenţa unei bazei de date unitare, localizarea simplă în teren a echipei şi a proiectelor, monitorizarea facilă a vizitelor la client, trasabilitatea ofertelor comerciale, acces mobil dar și conectivitate cu suita Office. Soluția a intrat în producție în ianuarie 2015 însă a fost folosită experimental pe parcursul primului trimestru. În această etapă, Isopan a derulat o activitate intensă de training cu angajaţii care au avut acces la tutoriale, prezentări, explicarea schimbărilor din modul de lucru, a îmbunatăţirilor etc.
De la 1 aprilie 2015, utilizarea a devenit de bază pentru întreaga echipă de vânzări. Soluția este folosită de 18 angajați printr-un client web, accesibil de pe tablete, laptopuri și desktopuri în versiunea de licențiere CAS Genesis Premium. În mod curent, soluția este folosită în România, Bulgaria, Serbia, Bosnia, Montenegru, Macedonia, Croaţia, Slovenia, Hungary, Slovacia, Austria, Ucraina și Moldova.
„Colaborarea cu Synergizer a fost foarte bună datorită echipei de calitate pe care au adus-o în proiect. Au arătat flexibilitatea la propunerile noastre şi orientarea către găsirea unei soluţii. Relaţiile comerciale vor continua, avem planuri pentru extinderea sistemului informatic. Pentru mine relaţia one2one este definitorie,” consideră Toni Pera.
Impreuna cu Synergizer ISOPAN a primit premiul „Best CRM project of the year 2015”, sectiunea International din partea companiei CAS din Germania.
REZULTATE
Creșterea controlului asupra activităţii. Creșterea cu 20% a timpului productiv al fiecărui angajat de la vânzări prin eliminarea sarcinilor birocratice. Reducerea timpului de răspuns la solicitările clienţilor. Trasabilitatea ofertelor comerciale. Acces rapid la rapoarte și analize, ca suport al procesului de decizie. Monitorizarea eficientă a agenţilor cu activitate de teren.
Lasa un comentariu